čtvrtek 9. září 2010

Flying, independence and no time...It's like a year without rain.

Ano, mé titulky pro článek jsou vždy zestručnění toho o čem budu psát. Takže si jen tak létám po střední škole, což vysvětluje no time. Je to rozhodně jiné, ale jsem ráda, že jsem v nové třídě :). Lidi jsou tam vážně hodně fajn, lepší sem vážně zatím nepoznala, myslím, že budem skvělá třída :-). Slovíčko independence znamená, že už nejsem závislá na svém panu Božském, ale když jsem ho nedávno zahlídla, byla jsem jiná. Vím, že se mi po něm stýská, a vždycky bude, prostě to nemůžu popírat. Být bez něj, je jak půda bez deště. Já sem ta půda, on je déšť. Asi to každý chápe, já sama bohužel ne..


Ale chtěla bych něco veselejšího. Už brzy jsou tu Táborské slavnosti, na které sem se od minulého roku těšila :D. Konečně jsou tady, těšila jsem se, ale pak jsem si uvědomila, že tam bude. A zase bude jeden večer pršet...

Taky hodlám udělat nový vzhled, takže nejspíš až dopíšu tenhle článek, tak se objeví nový vzhled :-). A jestli má někdo nápad na rozšíření rubrik, napište :-).

Hodně se teď věnuju zpívání, je to moje odreagovávání. Bože, už nevím co víc psát :-D. Vždycky sem toho měla hodně na sdělení, ale teď prostě nevím, asi jen, že jsem ráda, že mám své místečko na vyzpovídáná a milé lidi kolem, kteří mi napíšou nějaký názor, třeba i pomůžou :-).

2 komentáře:

  1. Taborske slavnosti to zni skvele, doufam, ze budou pak i fotecky, a zpivani / to je presne moje rec,odreagovani jak ma byt!

    OdpovědětVymazat
  2. já se zase odreagovávám (krkolomné :D ) u klavíru :) máš hezký blog!

    OdpovědětVymazat