pondělí 30. srpna 2010

Love is forever...


Vedu si teď relativně pěkně. Už se ochlazuje, s tím přichází moje oblíbená doba nošení bundiček, sáček a různých vestiček :-). Nedávno jsem koukala na Twilight sága: Eclipse a musím uznat, že je určitě lepší než dvojka, ale zas ne lepší než jednička :D. Ale určitě má nejlepší soundtrack. Písničku od Muse- Neutron Star Collision ( Love is forever) poslouchám v jednom kuse, i teď :D. Prázdniny končí a s tím začíná můj první rok na střední škole. Jsem z toho trochu nervozní, ale to snad bude v pohodě :-). Zas mám trochu mánii na gilmorových děvčatech, takže za den jsem zkoukla celou 4.sérii :-D. To je když se někdo nudí. Školu už potřebuju jako sůl.

Včera jsem byla nakupovat v New Yorkeru, v CA a v Takku, abych se nějak zařídila ještě na nový školní rok, i když jsem dost utratila nedávno v Praze. Ale tak teď už není takové teplo a já si předtím nakoupila především letní věci. Takže tentokráte jsem v New Yorkeru koupila nádherný huňatý fialový svetr s velkým límcem, docela dlouhý, takže si přes to dávám černý pásek. Stál kolem 400 korun a je báječně teplý :-) a hned nato jsem uviděla ve slevách nádherné bílé tílko v antickém stylu jen za 139 korun, takže jsem to hned letěla všechno vyzkoušet. Krásně mi to padlo, takže sem s těmihle úlovky mířila ke kase, ale zastavil mě další stojan, u kterého bylo jemně růžové dlouhé triko s černým páskem z velice příjemného materiálu, asi za 259 korun. Takže jsem se znovu vrátila do kabinky a vyzkoušela jsem si to. Zas nádherně padlo. Teď jsem si řekla že vezmu teda ještě tohle a to už stačí. Jenže když jsem vylezla z kabinky, tak mě praštila do očí nádherná, krémově béžová mikina,a navíc uvnitř velice teplá a jen za 359 korun. Takže jsem si jí taky pochopitelně koupila :-D. A to už bylo opravdu vše :-D.. Takže něco přes tisícovku bylo zas v háji :-D. Pak, když jsem vlezla do Takka, tak jsem si řekla: " Jen náušnice a jdeš domů! " Ke kase jsem šla s náušnicema, stříbrnou čelenkou a zeleno-bílým tílkem :-D. Ale pořád to dopadlo lépe než ten masakr v New Yorkeru :-D.

Dnešní večer plánuju pokračovat v maratonu Gilmorových děvčat, popíjet čaj a poslouchat River flows in you by Yiruma. Napiště mi, jak se máte, jakou písničku máte nejraději a za co nejvíce utrácíte :-).

1 komentář:

  1. Ten soundtrack mi pride na tom filme celkovo najlepsi. nedavno sme dvojku kukali s priatelom a on pri tom zaspal :D Inak super blog kocka ;)

    OdpovědětVymazat