čtvrtek 16. září 2010

Bon rhume de nez..!

Ano, už té francouštině začínám přicházet na chuť. Ve škole se stala mým oblíbeným hlavním předmětem, umocňuje ve mě dojem jedinečnosti a taky že odsud vypadnu, někam se podívám a domluvím se v cizině. Psala sem ve svém předchozím článku, že jdu na Táborké slavnosti a taky sem na nich byla..Oba večery a bohužel absolutně zklamaly mé požadavky. Oprava! Já sem zklamala své požadavky. Táborky byly samy o sobě skvělé, ale jak sem se na nich chovala já bylo už jiný kafe. Provedla sem tam přesně ty věci, které sem nechtěla provést, dokonce sem si udělala před tím seznam věcí, které tam nesmím podniknout: ( Bohužel na to všechno došlo :-( )

1) Opít se tak, že si to budu špatně pamatovat
2) Začínat si něco se sousedem
3) Zavolat bývalému
4) Strávit celou akci s bývalým
5) Nechat bývalého aby mi půjčil bundu a druhý den si pro ní přišel
6) Nechat kamaráda aby mě dovezl domů

Tak to byly ty věci. Bohužel se všechny přihodily a víc to rozmazávat nechci. Právě teď se soustředím na dovolenou, která tu bude co nevidět, doufám, že se v Egyptě na hotelu k Vám připojím aspoň přes wi-fi, abych mohla psát své zážitky ještě začerstva.

Mimochodem mám pěknou rýmu, což znamená vlastně titulek a taky je to nepříjemný následek táborských slavností. Ještě ke všemu sem přišla o hlas a celý den sem dnes šeptala, takže jen doufám, že už to skončí.

Taky sem viděla první díl čtvrté série Gossip Girl a můžu na to řít jen "parfaits" :-*

2 komentáře:

  1. kocka uzij si to v Egypte, konecne sa dockavas aj ty "dovolenky"a potom pis vsetky zazitky nech o tebe vieme:)

    OdpovědětVymazat