sobota 25. září 2010

Bon Vacance..

Nevím, jestli se sem dostanu ještě zítra, tak píšu rozloučení už teď. Bude mi to chybět, píšu sem moc ráda, ale odpočinek a vyčištění si hlavy a uspořádání všech myšlenek...Na to prostě dovolenou potřebuju. Co se mi stalo za poslední měsíce je na mně prostě moc. Chci vypnout a na chvíli zapomenout, jaká mám trápení. Už mám i sbaleno a to jedu až pozítří :D. Poslouchám u toho skvělou písničku od Travieho McCoye- I wanna be a billionaire a packuju se :).

Sbalila sem si troje šaty, 5 summer topů, dvoje kraťasy, overal, šátky, slamák a klobouk ve stylu Michaela Jacksona :). Pak sem si sbalila crocsy pro pohodlíčko a gladiátorky :) Na čtení do letadla mám Ernesta Hemingwaye a jeho Rajskou zahradu :). Na letišti si ještě hodlám koupit Elle, musím ty 4 hodiny v letadle nějak zabít :)..


Snad se Vám ještě zítra nějak ozvu :).
Můžete si mně přidat na facebooku, jsem tam jako Nicki Twispová :). Bon Vacance..

4 komentáře:

  1. jeeejda moja tak si sa konecne dockala uplne co najviac si to uzi!!!!! odpocivaj opaluj sa fot, aby sme ti potom mohli aspon z fotiek zavidiet!!! a strasne moc dakujem za krasne slova moc si ma potesila!!!!!cenim si to ani nevies ako. a nespal sa! a daj o sebe vediet aspon z casu na cas pa

    OdpovědětVymazat
  2. I didn't understand a single word of this... * ^ *

    But you look really cute in these pictures! Also, vinils are always delightful to watch/listen to!
    c:

    ~ Orphin's Domains ~

    OdpovědětVymazat
  3. užij si to(:
    japonsky jsem se učila už dřív sama, ale moc mi to nešlo a nedokopala jsem se k tomu, teď je to mnohem lepší :D

    OdpovědětVymazat