pondělí 16. srpna 2010

Prague no.1

Nevím, jak se teď mám. Divně. Jsem šťastná, že mám tu spoustu nových věcí a že už mi skončila brigáda, ale moje "soul" se strašně užírá. Cítím se osaměle. Přátelé nevím kam zmizeli, všichni jsou pryč, neodepisují, nevolají. A já jsem smutná. Nevím co dělat. Pořád musím myslet na pana Božského. Myslela jsem že jsem na něj zapoměla, vůbec jsem na něj nemyslela, ale dnes v noci se mi o něm zdálo. Dva sny! Moje podvědomí bez něj prostě nemůže být, ale moje hlava se mu vyhýbá, když jsem vzhůru. Když na něj začnu myslet, okamžitě to zamyslím něčím jiným. Bohužel je to můj soused, takže teď, když vycházím z domu se pro jistotu rozhlížím. Bojím se ho potkat, protože kdybych viděla, věděla bych, že jsem do toho spadla znova. A já nechci být masochistka, i když k tomu mám sklony. To jsou asi mé pocity, zrovna teď. Ale nechci mluvit o tom, ale o mých nákupech v Praze, kde jsem se pěkně činila a konečně Vám to můžu ukázat.


V sobotu ráno jsme vyrazily se sestřičkou na Arkády, kde jsme dokázaly strávit nepopsatelných 5 hodin nakupování, "orgasmických" výkřiků a ruinování našich účtů. V HM, Berschce, Calioppe, NY, Zaře, Douglas i jinde jsme si nesmírně užily. Rozhodla jsem se nákupy rozdělit na dvě části, nechci aby byl článek extrémně dlouhý, takže dnes Vám ukážu jen polovinu svých nákupů :-D.

Po velice vydařeném nakupování bot, kosmetiky, oblečení, jsme logicky vyhladověly, ale Arkády to vymyslely chytře a v posledním patře mají mezinárodní kuchyni a my měly tu čest vyzkoušet různé. Původně jsme vlezly jen do KFC pro nějaké longery a výborné mojito, což jsme také vyžunkly rychle :-D, ale zavoněla nám přímo pod nos i indická kuchyně se svými sendvičy s telecího, kterým jsme taky neodolaly a já slupla rovnou dva :-D. Jenže, když jsme si myslely, že víc táců už pobrat ke stolu nemůžem, narazila jsem na tzv. bok- prostě asijské, kde dělaly voňavé sushi a my si objednaly sushi s lososem a wasabi. Nic lepšího jsem nejedla :-).

Ale teď už slibovaná polovina mého působení v obchodech :-D:
V jednom kuse jsme narážely na slevy, takže i já se děsím, že byly ceny tak
rapidně nízké.


- kabelka Berschka (149 kč)

- šaty Calioppe (79 kč!!)

- šaty NY (139 kč!)

- tílko Berschka (99 kč!!)

- tílko Berschka (99 kč!!)

Takže to byla polovina mých nákupů. Příště se těšte na zbytek, + na jednu zábavnou historku z metra :-D. Napište mi, co si myslíte o oblečení :-).

2 komentáře:

  1. tak vyberom obchodov si sa mi trafila do vkusu, a pacia sa mi prve dve veci, tie dalsie nie su tak celkom moj vkus, aj ked uznavam, ze oblecene mozu vyzerat lepsie:)

    OdpovědětVymazat
  2. o 'panu Božském' mi vůbec nemluv.. já už v něčem podobém jako ty plavu rok a půl.. teďka jsme zrovna ve fázi, kdy děláme, že jeden druhého nezajímáme (předtím byla fáze nadávek, předtím fáze lásky..).. no držím ti palečky ať z toho vybruslíš líp než já(ono se to snad řekne, viď?) :)

    OdpovědětVymazat