pátek 20. srpna 2010

My Infinite Playlist...

Já vím, že sem slíbila, že Prague No.2, bude brzy, ale mám teď lenivé období, tak sem se alespoň rozhodla obohatit něčím svůj blog a to mojí oblíbenou muzikou. Já nejsem ten tip člověka, co poslouchá vytetřelé sračky, ale pro každou osobu je "sračka" něco jiného. Já patřím mezi fanoušky indie hudby, britské, alternative, electronic a soundtracky z filmů. Takže přispěji na blog svým playlistem. Můžete si názvy okopírovat a písničky si stáhnout nebo poslechnout na youtube, třeba se Vám něco zalíbí, kdyžtak mi pak napište, která se Vám líbila, nebo mi dát nějaké tipy na podobnou muziku, jak píšu v titulce, můj playlist je nekonečný :-).

FYI: Brzy přidám Prague No.2, až bude nálada a mezitím se můžete těšit na nějaké speciály o celebritách a nějaké recenze filmů, koukám teď na ně docela dost :-).


My PLaylist:

Priscilla Renea – Hello My Apple
Priscilla Renea – Mr. Workabee
The Real Tuesday Weld – Last Words
Landon Pigg – Falling In Love At A Coffee Shop
Takka Takka- Fever
Wilco – What Light
The Beatles – All You Need Is Love
The Beatles – Here Comes the Sun
The Beatles – Let It Be
The Velvet Underground – Femme Fatale
David Bowie – Rebel Rebel
Vampire Weekend- Ottoman
Vampire Weekend- A-Punk
The Cure- Lovesong
Inner Circle- Bad boys
Devendra Banhart- Lover
The Runaways- Queens of noise
Crystal Castles- Crimewave
CocoRosie- Coconuts

1 komentář:

  1. a on ti předtím něco udělal? jestli ne, tak je to snad dobře, že tě pochválil, že ti to sluší ne? :) a jestli jo, tak se třeba polepšil...

    OdpovědětVymazat