úterý 3. srpna 2010

Black cat , stressed, coffee is her guilty pleasure...

Ne, nelekejte se, jsem to opravdu já. Černovlasá..Černovlasá. :-D. Je to trochu divné, nejsem na to zvyklá, mám to zatím den a už mi z toho hrabe. :-D. No, každopádně jsem teď z té práce úplně mrtvá, tělo už necítím asi tři dny a začíná to být divný, možná bych měla jít někam ke cvokaři. Jediné, co mě drží při životě je ta káva. Nic jiného teď ani nezvládám přijímat, občas do sebe hodím nějaký ten salát, ale žádná sláva. Navíc mě neskutečně rozčilujou ty lidi, co teď pořád jezdí na dovolený, a já pořád trčím doma a pracuju.

Tak snad se mi to vrátí 13.srpna, kdy budu odpoledne v autobuse do Prahy, v peněžence nějakých 6 tisíc na oblečení, pak taky zoo, večeře a kina :-). To bude mé vynahrazení prázdnin, už se nemůžu dočkat. Teď jen vydržet 10 dní.

Ale pořádné prázdniny mi začnou až 27.září, kdy odjíždím vstříc slunnému Egyptu a velice luxusnímu hotelu s all inclusive a nádherným plážím. Ach, potřebuji kufry, nevím jak se sbalím na 11 dní. :-D. Mimochodem na fotce mám mé zamilované šatičky z CA, za 499,-, lepší jsem ještě neviděla. :-).

Poslední dobou si hodně ujíždím na stylu např. Demi Lovato, sexy glam rock, trochu i romantický styl.

4 komentáře:

  1. O těch šatech jsem taky uvažovala :) Jsou krásné... Ten Egypt ti závidím, v jednom takovém hotelu je teď můj přítel, třeba i ve stejném! :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. jeee za chvilku uz ides do Prahy tak si to tam moc uzi , zasluzis si to za tu pracu!!! v Egypte je super:) bola som tam pred 2 rokmi-tak si aj to potom straaaaaasne moc uzi a zrelaxuj...a saty neni o com:)

    OdpovědětVymazat
  3. opálení? děkuji mockrát! :) hrozně si mě potěšila! :)

    OdpovědětVymazat