pondělí 13. prosince 2010

poor? proud.


Zase nemocná..:(( Začíná mi to pěkně lézt na nervy, ta zima mně dohání k šílenství. Mimochodem tohle byla jediná fotka, kterou jsem byla schopná udělat .D

Takže dnes vyjímečně ležím v posteli, ale zítra se budu muset zase vrátit na Akademii.

Maturák ségry byl mimochodem velkolepý! Hrozně moc jí to slušelo. Já sem byla už kolem půl 11 "příjemně společensky unavená" takže jsem si vzala taxíka a jela domů.

Tenhle článek je spíš tak o ničem, jen krátké info, aby se neřeklo, že nic nepřidávám .))

Až se stane něco šíleně fantastického, tak to samozřejmě napíšu. Těšte se ale už kolem zítřka zas na nějaký speciál o celebritě.

Vaše Nicki Twispová

6 komentářů:

  1. Ty máš ty úžasný chlupatý boty?? Odkud jsou?? Protože na tý fotce nejsem já, ale kamarádka a já jí hrozně závidím! :D
    A ona bohužel neví, odkud je má..

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuju :)
    Obdivuju, že když jsi nemocná, tak máš vůbec náladu fotit... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Není strašná :)
    No, to mi povídej, dokonce jsem i "kolážovala", jen abych měla co dát k článku :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jestli by to věci pomohlo, já jsem v létě ještě častěji nemocná, nežli v zimě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám podobnou náušnici! :)
    A brzy se uzdrav!:)

    OdpovědětVymazat