středa 27. října 2010

The Real Me...Je suis, my name is...


Kdo jsem? Nikola Pincová. Kolik mi je? Nezralých patnáct. Bohužel ta moje hlavička řeší už spoustu problémů, se kterými se musí každý den vypořádat, dokonce přes svůj "kojenecký" věk. Miluju zpěv. Herectví. Ale nejvíc poezii, různé básně a psaní... To je to moje. Ráda taky jako každá dívka nakupuju. To je moje. Ráda se starám o ostatní kromě sebe. Neobešla bych se bez barev. Bohužel se musím obejít bez lásky. Každý vztah, který se pokusím navázat, brzy skončí. Ráda dělám chytrou. Ve vztazích jsem náročná, mám slabost pro kluky outsidery, nebo neskutečně komplikované umělecké duše. Proto mi žádný vztah nevyjde. Co by Vás mohlo ještě zajímat? Jsem alergická na mléčný cukr (Laktóza). Ráda něco tvořím. Nikdo nechápe moje myšlenky. Jedním slovem je můj mozek KOMPLIKACE.

Učím se anglicky a francouzsky. Oboje miluju. Zpívám si karaoke a poslední dobou se přestávám stydět před ostatními. Jsem blázen do literatury a českého jazyka. Na to jsem trochu šprtík. Přeji se pejska, ale nemůžu ho mít. Nerozumím si se svojí rodinou. Doufám, že se brzy odstěhuji do Prahy k mé babičce, která je jak tajný detektiv, ale já to mám ráda, protože sem stejná. Doufám, že mi babička dovolí pejska. Studuji Obchodní Akademii v Táboře. Doufám, že budu spisovatelka, psycholožka, nebo novinářka. Jsem dost ctižádostivá, mluvím málo a s rozmyslem, proto umím říct správnou věc ve správnou chvíli. Taky jsem ale dost kritická. Každopádně jsem podle svého horoskopu ve společnosti oblíbená. Bohužel už ve svém nízkém věku hodně piju. Bůh mně trestej, je to moje chvilková záchrana. Mějte mně rádi takovou jaká jsem. Jsem strange.

4 komentáře:

  1. blázen do českého jazyka? nechceš si se mnou sednout? :D já sedím vedle kluka, co si celou dobu povídá - sám se sebou :D ty bys mi aspoň pomohla :)
    a děkuju za přání k narozeninám i přidání do linků, já ještě nevim, jak to udělat, jsem na to hrozný antitalent :D

    OdpovědětVymazat
  2. no popravde som ani nemala cas..maximlane co hodim nieco na blog aj to uz je prpeych troska sa mi to v tomto semstri zbiera takze....inak krasny medailonik , aj ja som si niekedy myslela, ze veci su strasne komplikovane- treba si ich vsak utriedit a po case s pribudajucimi rokmi sa to vyrovna...teraz mi je fajn...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Napsala si to moc hezky, je dobrý mít to "srovnaný" už v patnácti:) Hlavně mi přijdeš moc sympatická:)

    OdpovědětVymazat
  4. působíš sympaticky... :-)
    asi si to na blog taky napíšu,ještě tam nemám tohle povídání o sobě...
    a můžu si zeptat jakto že si nerozumíš s rodinou?

    OdpovědětVymazat