neděle 24. října 2010

Listí padá..

...a já taky. Proč nemůže být období, kdy se mám prostě fajn a normálně? Buď se mám totiž neskutečně úžasně a nebo nejhůř, jak to jde. Naposled to bylo to první. Takže co asi tak může přijít teď? Nevím, jestli to budu vysvětlovat, jen k tomu řeknu, že to s tím klukem nevyšlo a vzalo mně to, ne kvůli němu, ale kvůli tomu, že jsem doufala, že by konečně mohlo něco vycházet a já už jsem unavená z toho, jak se pořád snažím o něco dokonalého. Moje terapie byla tentokrát opíjecí a potom uklízecí. To první jsem nechtěla, jen to tak dopadlo a ta druhá následovala v sobotu, bylo to něco jako očistec =).


( Nelekejte se, hrála jsem si s úpravou úděsné fotky :D )

Jen vážně nevím, co mám dělat teď. Nejspíš bych se měla na ty potvory opačného pohlaví prostě na nějaký čas vykašlat a soustředit se na sebe. Chtělo by to nějaký velký tvůrčí projekt. Něco, abych směřovala myšlenky jinam. Nemáte někdo nějaký nápad, jak se do něčeho ztřeštěného, ale zároveň svěžího, uměleckého a nového pustit? Každopádně mi pište komentáře, myslím, že bysme mohli něco vymyslet a zabavit se v tomhle sichravém podzimním počasí =).

Žádné komentáře:

Okomentovat