čtvrtek 2. prosince 2010

No time or showtime?..

Sorry lidičky, není teď nějak nálada či čas, ale já teď ani nějak najednou nemám o čem psát. Dřív sem psala o mých vztazích, ale ty se najednou vytratily jako pára nad hrncem. Není žádný kluk v okolí, který by mně zaujal, nebo byl pro mé oko neobyčejně krásný .). Jsem teď jen já a počítač. Já a občasné nákupy. Já a televize. Já a chlupatá deka. Já a kaféé. Já a výhled z okna, pokrytý sněhem.


(ÁÁÁ, vy po něčem takovém netoužíte? :-))
Proto není tak úplně o čem psát..Co dělám teď? Jsem ve škole, mám hodinu informační techniky, což je můj nejoblíbenější předmět na střední škole, protože spíš celou hodinu prosedím na internetu :-).
Každopádně bych se teď nejradši zvedla ze židle, beze slova odešla ze školy a jela prvním autobusem domů, do mého zahřátého bytečku, do zahřáté židličky u počítače,zachumlala bych se do té deky, udělala bych si to kafe...Jo, bez mého životního stereotypu, který jsem ještě před chvílí nenáviděla, se najednou neobejdu.
Můžete mi zatleskat.¨


Každopádně třeba se něco vyvrbí :-) Za týden má moje milovaná sestra maturitní ples, takže Vám později napíšu info a když se objeví nějak fotky, kde nevypadám jak s Turretovým syndromem, určitě se tu objeví :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat