pátek 5. listopadu 2010

Demi Lovato in Mental Hospital ?!


Byla sem hodně zděšená, když sem se dočetla, že Demi Lovato je v léčebně. Nejdřív mi byla tahle "herečka" a zpěvačka dost sympatická, hlavně ze začátku své kariéry, ale pak mi přišlo, že stala takovou namyšlenou. I tak sem byla velice zvědavá, kvůli jakému důvodu se tam asi tak dostala. První článek, který se objevil byl plný keců o tom, že je na drogách. Tomu se mi vážně nechtělo věřit. Další článek byl o tom, že Demi napadla nějakou tanečnici nebo co. To mi přišlo trochu jako blbost, ale budiž. A poslední, co se vyrojilo bylo to, že krátký vztah, který měla s Joem Jonasem z té jejich slavné "Disney" party, kterou já osobně nemám ráda, byl jen reklamní tah. Demi prý o tom nevěděla a Joe to měl domluvené všechno s nějakými producenty z již zmiňované společnosti Disney. To mně opravdu dostalo! Když se to později Demi dozvěděla, tak byla prý hodně v šoku a dost se zhroutila. Ale pořád se divím tomu, že to dokázala před veřejností, tak perfektně zvládnout. Ale jak víme, tak nic není na dlouho, že. Takže její emoce vykypěly na povrch a trochu se pohádala s onou tanečnicí. Ale nedivím se jí. Bylo to na Jonas World Tour, takže musela být celou dobu i potom co se stalo jezdit s Joem po turné a navíc tam měl přítelkyni. Takže je dost přirozené, že se z toho tak trochu "pomátla". Takže já jí jen přeju štěstí a ať to nějak zvládne.

3 komentáře:

  1. by som ju na tych fotkach ani nespoznala..:)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ať se z toho brzo dostane, jestli to byli fakt ti producenti tak je to příšerný, vždyť lidi maj snad nějaký city?
    jo a děkuju, bowling byl supr(:

    OdpovědětVymazat