čtvrtek 14. října 2010

Sorry for being late...

Omlouvám se, že jsem se neozvala a článek odbyla jen fotkou, ale absence 11 dnů ve škole se teď dost podepsala na mém volném času a i pracovní tempo sem musela podstatně zrychlit. Takže se to teď táhne od desíti k pěti a všechno stíhám jen tak tak v termínu, proto sem nestíhala přemýšlet, co bych Vám pěkného napsala. Až sem si řekla čert to vem a napsala jsem to co mám opravdu na mysli, co mně trápí a co naopak hřeje mé srdce =). I přes občasné rodinné problémy, co mi teď hodně zatěžují mojí hlavu, se snažím relaxovat a odreagovávat se.











Proto sem se rozhodla dát Vám pár ( doufejme ) užitečných rad, jak vypnout, pobavit se, když jsou nějaké rány ve vašem životě...:

1. Pokud je ten problém ve vztahu, nejlepší je držet se ve špatné chvíli svých přátel. Rozhodně se neuzavírejte do sebe a nebuďte sami doma. Izolace od ostatních je to nejhorší, co můžete v té chvíli udělat.

2. Filmy. Pokud řešíte něco s rodinou, komedie bude v té chvíli to nejlepší. Pokud jste vyšli z nepovedeného vztahu, rozhodně se výhybejte romantickým filmům. Já vždy ujíždím na hororech a spoustě zmrzliny =).

3. Hudba. Nic k tomu víc. Je to neskutečné odreagování, u kterého si můžete zatancovat a případně zpevnit své tělo =).

2 komentáře:

  1. som rada, ze si si na dovci oddcyhla:)verim, ze bolo super a je mi luto, ze mas doma nejake problemy, dufam ze sa to vyriesi a uplne suhlasim s bodom 2 preto vacsinou kukavam komedie cely rok...preco nemat dobru naladu stale:)a 3 je tiez pravda teda ono aj 1.:)nech mas super naladu a v skole rychlo vsetko dobehnes...ved preto si bola na dovci aby si sa zrelaxovala nie aby si vapati ani nevedela ze si na nejakej dovolenke bola, prepac, ze nepisem ciarky , ale plyne mi to z hlavy volako rychlO:D

    OdpovědětVymazat