sobota 5. března 2011

Čas se teď ubírá nějak jinak.


Achjo, nedá se to vydržet. Celý víkend se nudím doma, chce to něco dělat. Jen proto, že jsem zamilovaná, nemusím trčet celej den doma a čekat, že zavolá, nebo napíše. Ono je to hodně komplikované, protože jsem asi taková nevěrnice a rozvracečka vztahů, ale srdci se nedá přece poroučet. :) Nedávno jsem se nechala ostříhat, sice jsem tuhle ofinku už jednou měla, ale pak mi dorostla a nějakou dobu sem měla takový nic moc nudný sestřih. Tak sem to šmikla a jsem absolutně spokojená. :)

Ne ve všem jsem ale spokojená. Když se tak nějak špatně zamilujete, tak to je docela průšvih. Takže se musím držet nějak v klidu. Snad mi pomůžou nákupy! :D


Taky si příští týden budu předělávat pokoj, bude se tam malovat, bude nová podlaha, musím si koupit nějaké obrazy, stoleček malý a různé serepetičky. :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, máš krásný blog! :) Jestli chceš, podívej se na můj (www.myredheadiary.blogspot.com). Sice teprve začínám, ale byla bych ráda, kdyby ses tam občas zašla podívat. ;)

    OdpovědětVymazat