středa 22. prosince 2010

CHRISTMAS, New doggie and love is all around me but not with me..

Omlouvám se za absenci. Nějak nebyl čas. Kolem mně se zase dějí různé cavyky. Konečně mám psíka! Rázem se ze mně stal napůl nejšťastnější človíček na světě. Abych byla doslova nejšťastnější, tak by tu musela být i ta láska, která se mi zatím úspěšně vyhýbá. Je pěkně zákeřná..


Takže mám teď srdcebol. Nebo bolesrdc? :D
Zítra jdu dokoupit dárečky k Vánocům, protože jsem známá tím, že dělám vše na poslední chvíli. Pokud zbyde čas, půjdu s kamarádkou fotit zrcadlovkou nějaká "umělecká" fota. Až se upraví, zaputují i sem na web. =)

Co jste si přáli k Vánocům? =)

1 komentář:

  1. wau tak to tisko zavidim toho havina ja som si tiez priala, ale uz davnejsie. a coze je to za rasu? prajem ti krasne vianoce...a vies, ze havino moze byt dobrym prostriedkom k zoznameniu:)

    OdpovědětVymazat